[linux] ODBC a informix na debiane a mandrake

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Úterý Prosinec 19 14:35:29 CET 2000

Zdravim,
mam nahodeny Informix Dynamic Server 7.30.UC10 a INFORMIX-Connect
2.10.UC3. Ak sa konektujem do databazy z win cez odbc, ako hocijaky
uzivatel, ktory ma pravo na databazu, tak ma to pusti, iba ak nezadam
ziadne heslo, ak zadam dobre heslo, tak ma to nepusti. Takto to robi na
mandrake 6.1 (ten informix vyzaduje glic2.0.7).
Ak nahodim ten informix na debian 2.1, tak to funguje ako to ma, cize
pusti ma to do databazy, len so spravnym loginom a heslom.
Mam podozrenie, ze by to mohlo byt v PAM niekde zakopane, ale netusim, kde
presne...
Skusal som to vysledovat co sa deje, cez strace, ale nejako sa to divoko
zacina forkovat a strace zkolabuje....
Uvitam nejake rozumne napady, nieco v style, vymen distribiuciu, alebo
upgradni informix neberiem do uvahy.

PSIkappa
psi na bicba.sk