[linux] audio a video konferencie

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Úterý Prosinec 19 14:18:25 CET 2000

On Tue, Dec 19, 2000 at 01:05:22PM +0100, JA SAM wrote:

> Ahoj.
>
> Mal by som pripravit server, na ktorom by bezali audio a videokonferencie.
> Sef to vraj videl na NT, ale to mi je proti srsti. Najradsej by som to mal na Linuxe.
> Ma niekto nejaky napad? Aky sw by sa dal pouzit na serverovskej strane?
> Co by bolo pouzitelne na strane klienta?
> Ktorym smerom sa vydat? Ma niekto nejaky napad?
>
> Dodo.

bohuzial, musim ta sklamat...videokonfera na linuxe - no way. ja sam robim vo
firme, ktora je distributorom videokonf. zariadeni fy <CENSORED - nebudem robit
reklamu> a osobne mam na starosti IP zalezitosti okolo videokonf. Hladam uz
vyse roka nejake riesenie postavene na inej baze ako NT ale nic som nenasiel
pre tych, co by chceli opnovat - projekt openh323 a voxzilla je v plienkach
a nie je pouzitelny ani na testy, nie to este na realnu prevadzku! naposledy
skusane asi pred 2 tyzdnami - funguje iba audiokonfera cez openMCU, aj to iba
SW kodek G.711 a aj to veeeelmi nekvalitne)
Jediny produkt beziaci pod Linuxom je tusim CUSeeMe, ale ten ma porovnatelnu
cenu s NT verziou (rataj za 8 uzivatelsky server okolo 1mil).

Inak ak vazne potrebujes nieco ohladom videokonfery, dojdi, ved sedime
v podstate vedla seba, porozpravame, navrhneme riesenie, urobime ponuku,
dodame, nainstalujeme, zaskolime atd atd ...(myslim uplne vazne)

			mexico

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32