[linux] Kompilacia kernelu a /usr/bin/ld

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Úterý Prosinec 19 14:42:34 CET 2000

On Tue, 19 Dec 2000, Peto Luciak wrote:

> zdrawim,
> pri 'make dep' sa mi objavi takato vcelku neprijemna sprava:
> -----------
> gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer -o scripts/mkdep
> scripts/mkdep.c
> /usr/bin/ld: cannot open -lc: No such file or directory
> collect2: ld returned 1 exit status
> make: *** [scripts/mkdep] Error 1
> comu moc nerozumiem vzhladom na to ze o -lc sa v mane velmi nehovori...
> neviem kde by mohla byt chyba, verzia ld je OK. mam glibc 2.2. vie niekto
> [...]

 '-lc' hovori linkerovi aby pouzil kniznicu libc ( to 'c' v -lc je
  to 'c' v libc ;)
 A ta chyba vypada ako keby si mal redhat7, a jeho gcc ma problemy
 s kompilaciou kernelu, a treba namiesto gcc pouzit kgcc
 ale uz si nespomeniem ako som to presne robil ale  niekde som na to
 nasiel navod (mozno to bolo dokonca v konfere), treba pohladat....

                                  Sam