[linux] OT: archiv konfery

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Prosinec 19 19:30:56 CET 2000

Ahoj,

> Som tak nahodou prehliadal archiv konfery
>   a som zistil ze tam je uz zarchivovany aj februar 2036.
>   Ako by som mohol dostat moj pocitac do podobneho 'casoveho posunu'
>   potrebujem vediet sportove vysledky...

Toto je nahodou velmi jednoduche, nastav si spravu odosielatela na taky
datum. Ono to totizto mailman cita z hlavicky Date:. Da sa nastavit,
aby bral datum, kedy to dostane, lenze tam je zase iny problem
(napriklad vypadok servera). Toto ale predpoklada, ze uzivatelia nie
su moroni a vedia, co je to timeserver alebo maju hodinky...

   Juraj.