[linux] Kompilacia kernelu a /usr/bin/ld

Středa Prosinec 20 11:49:37 CET 2000

-> > zdrawim,
-> > pri 'make dep' sa mi objavi takato vcelku neprijemna sprava:
-> > -----------
-> > gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer -o scripts/mkdep
-> > scripts/mkdep.c
-> > /usr/bin/ld: cannot open -lc: No such file or directory
-> > collect2: ld returned 1 exit status
-> > make: *** [scripts/mkdep] Error 1
-> > -----------
-> > comu moc nerozumiem vzhladom na to ze o -lc sa v mane velmi
-> > nehovori... neviem kde by mohla byt chyba, verzia ld je OK. mam glibc
-> > 2.2. vie niekto pomoct? d~.
->
-> -lc znamena za sa snazi prilinkovat libc.a.(man ld, -lar). Asi nemas
-> nakomplikovanu staticku verziu libiek. Aj ked kernel by to nema xciet. V
-> kazdom pripade
-> # ldconfig

-lc znamena ze sa ma prikompilovat libc, nemusi to byt staticka verzia (na
to su ine prepinace). Kernel to nechce, chce to mkdep a to nie je kernel a
vyuzivat libc moze. A nakoniec, ldconfig len nastavi cesty k dynamickym
knizniciam, nie statickym.

Odpoved na povodnu otazku tu ako sa pamatam uz odznela.

 The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000