[linux] Off-topic -software na sledovanie vyvoja SW

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Středa Prosinec 20 14:36:20 CET 2000

Samuel Behan wrote:

> Ze by CVS ????

  A v kombinacii s Bugzillou alebo GNATS.

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.