[linux] IP <-> MAC

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Čtvrtek Prosinec 21 08:00:36 CET 2000

> ...Ked toto vypnem tak karty su uplne hluche !
>

>   A co v pripade ked pride poziadavka o spojenie z inej siete ?
>   Je aj vtedy potrebny protokol ARP ? (Lebo v nasom pripade podla mna
>       by potom mohli komunikovat len stroje ktore mam v ARP cache)
>

>   Dik
>
>   						MIzu

	Ano. V takom pripade sa cez tu sietovku dohovoria LEN stroje,
ktore su v ARP cache. Predpokladal som, ze o to Ti ide. Ak chce
komunikovat stroj z inej siete, komunikuje prostrednictvom routera
a v ARP cache by mal stacit zaznam o IP <-> MAC routera.

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
EHS Skalica
pplk Pljusta