[linux] sendmail

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Pátek Prosinec 22 10:21:06 CET 2000

zdravim

	potrebujem dost surne poradit s nasledovnou konfiguraciou:

                    +--------+    |     +--------+
	ISP --------| Linux1 |----+-----| Linux2 | - mail, file, intranet
	            +--------+    |     +--------+   server
		        ^         |
			|	  firemna siet

			router na pevnej lajne (radio)
			firewall, squid, maskarada

	co neviem nastavit, je sendmail...ide o to, ze mail server by mal byt
	na vnutornom pocitaci, a Linux1 by mal iba robit nejaky relay.
	tzn. mal by akceptovat postu pre firmu (*@firma.sk) a potom ju
	poslat dalej na linux2, kde budu virtualne uzivatelske ucty (bez loginu)
	ine maily zvonku odmietat (aby sa nedal zneuzit na spam). linux2 sa
	ma starat o lokalne dorucovanie v ramci firmy a vsetku odchodziu postu
	posielat cez linux1. snazil som sa preluskat dokumentaciu k sendmailu,
	ale akosi som z toho mimo. zacina to velmi surit, nakolko sucasnemu
	fileserveru odchadza hdd a potrebujem teda toto riesenie rozbehat
	do vcera :-(. mate niekto KONKRETNE skusenosti?

					mexico
--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32