[linux] sendmail

Pavol Malošek malo na palma.sk
Pátek Prosinec 22 11:30:37 CET 2000

zdravim
no ja mam presne taku kofiguraciu ale pouzivam qmail na Linux1 ( v
tvojom pripade ) a LotusDomino ako linux2
na linux1 je nastavena v locals firma.sk a potom je default alias ze
lokalne maily posiela na Linux2 kde bezi IMAP a
su definovane ucty .na linux1 nie je ziaden ucet  iba root. linux2 ma
definovanu vsetku remote postu posielat na linux1 ( ten ma linux2 v
relay hosts )
funguje to super.