[linux] audio a video konferencie

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Prosinec 21 22:25:47 CET 2000

Neviem, mozno je to odveci, ale na root.cz som nasiel nieco taketo:

"Chcete-li poøádat na Linuxu videokonference, podívejte se na program
qVIX(http://cu30.sourceforge.net/). To je vlastnì linuxová implementace
algoritmu CU30, jehož cílem bylo vytvoøit systém umožòující provozovat
videokonference v co nejvìtší kvalitì (30 snímkù za vteøinu, minimální
zpoždìní a datový tok). Program s Gtk nebo øádkovým rozhraním podporuje
propojení až ètyøech úèastníkù najednou a to vèetnì plné podpory zvuku.
qVIX používá jako zdroj videa zaøízení Video4Linux, èímž je v podstatì
dáno, se kterými kamerami èi videograbbery jej lze používat."

Zdeno