[linux] FW: Podvody ActiveX

Sobota Prosinec 23 17:57:41 CET 2000

-> zdravim,
-> co si myslite o tomto ?
-> prislo mi to 20.decembra 2000 ? (pred troma dnami. vsimol som si to az dnes
-> (23.12.), lebo brat to zmazal)

http://www.lupa.cz/clanek.phtml?show=1079

-> >dovolujeme si Vas upozornit na mozny vyskyt podvodov na internete, ktore
-> >sa nazyvaju ActiveX. Taketo podvody su organizovane medzinarodnymi
-> >skupinami. Nakolko uz bol zaznamenany vyskyt aj na Slovensku, najma
-> >vo vychodoslovenskom regione, pokladame si za povinnost poskytnut
-> >Vam zakladne informacie o tejto forme podvodov.

No, activex sice samotne o sebe nie je podvod ale shit, ale v kazdom pripade
dobre ze si ho budu ludia vypinat. Aspon M$ pochopi ze robit vsetko po
svojom moze byt sakramentsky zly napad...

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000