[linux] DMA

Ivan Gasparik gasparik na alpha.euba.sk
Pondělí Prosinec 25 11:28:04 CET 2000

> -> ako nastavit DMA pre ide disk tak, aby to zostalo aj po reboote?
> -> ked to nastavim cez hdparm -d1 /dev/hda, funguje, ale iba do
> -> najblizsieho rebootu. skusal som aj option keepsettings, teda hdparm
> -> d1k1 /dev/hda, nepomohlo.
>
> neda sa. musis si to nastavit v RC skriptoch. na debiane nainstaluj hwtools
> a daj to do /etc/init.d/hwtools ostatne distribucie netusim.

... a predsa som nasiel riesenie (mozno trocha inteligentnejsie :-), takze
snad to este niekomu pomoze:
na mojom RH7.0 som zeditoval /etc/sysconfig/harddisks, co sa prejavi v
zretelne rychlejsom boote, pretoze DMA sa takymto sposobom nastavi hned medzi
prvymi startovacimi skriptami. ci to plati aj pre ine distribucie, netusim...
jo, a este to ma jednu nevyhodu - parametre sa nastavuju pre vsetky disky
spolocne (co mne az tak moc nevadi).
ivan.