[linux] DMA

Pondělí Prosinec 25 13:32:39 CET 2000

-> > -> ako nastavit DMA pre ide disk tak, aby to zostalo aj po reboote? ked
-> > -> to nastavim cez hdparm -d1 /dev/hda, funguje, ale iba do
-> > -> najblizsieho rebootu. skusal som aj option keepsettings, teda hdparm
-> > -> d1k1 /dev/hda, nepomohlo.
-> >
-> > neda sa. musis si to nastavit v RC skriptoch. na debiane nainstaluj
-> > hwtools a daj to do /etc/init.d/hwtools ostatne distribucie netusim.
->
-> ... a predsa som nasiel riesenie (mozno trocha inteligentnejsie :-),
-> takze snad to este niekomu pomoze: na mojom RH7.0 som zeditoval
-> /etc/sysconfig/harddisks, co sa prejavi v zretelne rychlejsom boote,
-> pretoze DMA sa takymto sposobom nastavi hned medzi prvymi startovacimi
-> skriptami. ci to plati aj pre ine distribucie, netusim...

no ,to riesenie je zhruba to iste. Akurat ked tak pozeram hdparm sa v
debiane nevola tak skoro... zeby som nieco odporucil maintainerom?

-> jo, a este to ma jednu nevyhodu - parametre sa nastavuju pre vsetky disky
-> spolocne (co mne az tak moc nevadi).

Ak mas viacdiskovy system moze to sakramentsky vadit :) pouzival som jeden
disk dma-capable a druhy dma-necapable. A boli aj ine rozdiely. Takze tu by
som bud sposobil problemy alebo neoptimalizoval az ako sa da. Ale dobre ze
pises, zaradi sa to do archivu a budeme to odporucat dalsim generaciam ;)

 99 percent of lawyers give the rest a bad name.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000