[linux] irc / ssl

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Prosinec 25 21:44:50 CET 2000

Ahoj,

> Zdravicko
>
> ktosi kedysi vyvijal nejaku porporu SSL na IRC a pokial viem je tu
> zapisany...
>
> mohla by sa mi dotycna osoba ozvat?

here... Vec sa ma takto:

1.) Server som pisal ja + nejake modifikacie robil shock. Je to hnusny
kus kodu zalozeny na neverejnej verzii ircdhybridu s BLOCKING(!) I/O,
takze je to brutalne nepouzitelne, hladame niekoho, kto ma cas/chut
nakodit to do nejakeho opensource IRCservera.
2.) BitchX -> Urobil shock, nepouzivam, ale asi funguje super.
3.) EpicSSL -> Robil som ja, funguje. Najnovsia verzia podporuje aj IPv6,
co je jedina zmena oproti verzii predchadzajucej. IPv6 support je importnuty
z defaultneho epicoveho ipv6 supportu od nejakeho rusa, co sposobilo, ze to
prakticky nejde skompilovat na inej platforme ako na Linuxe (najviac smutim
za FreeBSD). Ak je niekto dobry koder, budem rad, ak mi to pomoze portnut
pod FreeBSD. Predchadzajuca verzia bez ipv6 by mala ist minimalne na
FreeBSD, Linuxe a Windowse (ten je neotestovany, ale nejaky anglican dodal
binarku).

Body 1 a 2 su developovane na hq.alert.sk, bod 3 je developovany na
http://epicssl.sourceforge.net/. Z EPICu to chcu integrovat do standardneho
epicu, to iste myslim aj s bitchxom.

Pre testovanie v obidvoch klientoch: /server -ssl hq.alert.sk (pripadne /window
server -ssl hq.alert.sk ak chcete byt aj na nesifrovanom) a potom /join #p
alebo /msg juraj, /msg shock (to by malo ficat aj na ircnete).

   papa,
     Juraj.