[linux] irc / ssl

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Středa Prosinec 27 12:27:28 CET 2000

On Mon, Dec 25, 2000 at 09:44:50PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> here... Vec sa ma takto:
>
> 1.) Server som pisal ja + nejake modifikacie robil shock. Je to hnusny
> kus kodu zalozeny na neverejnej verzii ircdhybridu s BLOCKING(!) I/O,
> takze je to brutalne nepouzitelne, hladame niekoho, kto ma cas/chut
> nakodit to do nejakeho opensource IRCservera.

No ja som to portol na hydrida 6rc6. Zatial je stale SSL handshake blocking.
Ale chystam sa prepisat to na non-blocking. Btw. neviete o nejakej slusnej
dokumentacii c SSLeay/OpenSSL ? :-)))

Inac http://suidnet.(org|net). Maju working ircnet, ale neplanuju ani
zdaleka tolko features ako my.

Dalsia vec: Juraj, aky opens~urce ircd si predstavujes ? Je mi v principe
jedno do coho to nakodim, lebo to aj tak treba napisat od zaciatku.

> 2.) BitchX -> Urobil shock, nepouzivam, ale asi funguje super.

Funguje natolko super, ze bude v najblizsej verzii BitchXu.

--
Kind regards,
Robert Varga