[linux] irc / ssl

Středa Prosinec 27 12:51:34 CET 2000

-> > 1.) Server som pisal ja + nejake modifikacie robil shock. Je to hnusny
-> > kus kodu zalozeny na neverejnej verzii ircdhybridu s BLOCKING(!) I/O,
-> > takze je to brutalne nepouzitelne, hladame niekoho, kto ma cas/chut
-> > nakodit to do nejakeho opensource IRCservera.
->
-> No ja som to portol na hydrida 6rc6. Zatial je stale SSL handshake blocking.
-> Ale chystam sa prepisat to na non-blocking. Btw. neviete o nejakej slusnej
-> dokumentacii c SSLeay/OpenSSL ? :-)))
->
-> Inac http://suidnet.(org|net). Maju working ircnet, ale neplanuju ani
-> zdaleka tolko features ako my.

ake features a co znamena working ircnet? maju siet irc serverov
komunikujucich cez ssl alebo komunikujucich s klientami cez ssl?

-> Dalsia vec: Juraj, aky opens~urce ircd si predstavujes ? Je mi v principe
-> jedno do coho to nakodim, lebo to aj tak treba napisat od zaciatku.

skus tento http://nextra.irc.sk/download/irc2.10.3p1.tgz

btw s Darkiem sme trosku o ircd hovorili ale detaily hadam privatne...

-> > 2.) BitchX -> Urobil shock, nepouzivam, ale asi funguje super.
->
-> Funguje natolko super, ze bude v najblizsej verzii BitchXu.

ehm, bitchx sux. sorry ale imho je to ako stvorene pre lamerov...

 "Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
 "So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000