[linux] Zdielanie dat: Linux + Dos + Win95

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Čtvrtek Prosinec 28 07:50:29 CET 2000

95> On Wed, Dec 27, 2000 at 08:37:17PM +0100, Ivan Gasparik wrote:
> namapovat adresare zo
> no ja mam taky dojem ze M$ ma dosovske tcp/IP drajvre a aj
> smb clientov (dade
> som to cital). ale kde sa to da zohnat neviem.

> S pozdravom,

   Ciste pod DOS-om to moze byt trochu problem. Ak nainstalujes k tomu
WfW 3.11 a k nemu MS TCP/IP malo by to bezat. Ak toto rozchodis
mozes pouzit aj riadkove prikazy NET * (net use, net map, ...)

   Ak to mienis pouzivat na stanice s W95 - no problem. Samozrejme
musis mat nainstalovane TCP/IP, ale to urcite mas. Potom uz staci len
nakonfigurovat SAMBU a ides. Dokonca si mozes namapovat adresar
zo SAMBY ako sietovy disk vo W95.

Marian