[linux] Zdielanie dat: Linux + Dos + Win95

Marusinec, Martin mmarusinec na ex-it.sk
Čtvrtek Prosinec 28 09:42:57 CET 2000

Tomu o com sa bavite sa vola "Dosovy klient pre Wfw 3.11", da sa to zohnat
myslim bud z CD ROM Windows NT Server (!) alebo si to urobite z Win3.11
diskiet (:-), alebo si to stiahnete z internetu. Uz presne neviem odkial som
to mal, ale svojho casu som to pouzil.

M.

-----Original Message-----
From: linux-admin na rak.isternet.sk [mailto:linux-admin na rak.isternet.sk]On
Behalf Of Ing. Peter Bodnar
Sent: Thursday, December 28, 2000 8:19 AM
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: Re: [linux] Zdielanie dat: Linux + Dos + Win95

On Wed, Dec 27, 2000 at 08:37:17PM +0100, Ivan Gasparik wrote:
> [...]
Stacilo

> chces tym povedat, ze existuje sposob, ako pod dosom namapovat adresare zo

> samby? Pretoze ja som doteraz zil v tom, ze sa to neda...
> ivan.

jasne, da sa to ..ked mas iba dos, potrebujes rozbehnut ip stack a potom
prikaz
net map <cesta> <disk> (abo naopak, uz si presne napamatam)
tie drivre by mali byt dostupne ku kazdej sietovke. sam som to pouzival,
ked som instaloval wokna cez siet.
			mexico

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32