[linux] Zdielanie dat: Linux + Dos + Win95

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Čtvrtek Prosinec 28 12:40:55 CET 2000

Zdravim,
=-=--=-=

> chces tym povedat, ze existuje sposob, ako pod dosom namapovat adresare zo
> samby? Pretoze ja som doteraz zil v tom, ze sa to neda...

Da sa, pravdaze. Microsoft ma na svojom FTP dosovskeho klienta, cesta k nemu
je tusim

ftp://ftp.microsoft.com/bussys/clients/msclient

Su to dva subory s priponou exe. Treba ich rozbalit do separatnych
adresarov. Je vysoko pravdepodobne, ze budes k instalacii potrebovat aj
instalacky od Tvojej sietovej karty (kvoli driverom).

Tento klient funguje len vtedy, ak mas na Sambe zapnutu podporu WINS. Bez
nej nejde.

Mimochodom, keby tieto drivery nevyhovovali, skus sa pozriet na
http://www.samba.org, najdi si download a tam su odkazy na roznych DOS
klientov.

Peto