[linux] Uplne OT: Ospravedlnenie - AMAZON.COM

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Čtvrtek Prosinec 28 20:23:11 CET 2000

Prajem prijemny den,

Tymto sa ospravedlnujem vsetkym tym, ktorych sa dotklo, ze som si
dovolil poslat svoj mail ohladne informacie o AMAZON.COM do tejto
konferencie.Ked som pisal, ze chcem kupit knihu, myslel som tym knihu
tykajucu sa linuxu (presnejsie SQL na linuxe), a preto som si dufal, ze
mi isto poradite.
Ospravedlnujem sa, ze som svoju spravu neoznacil Off topic.

Zaroven chcem uprimne podakovat Vam vsetkym, ktori ste mi nenadali, ale
ste mi poradili a tak mi znacne pomohli. Srdecna vdaka.

Prajem Vam veseleho Silvestra a stastny Novy rok.
Miroslav Oravec