[linux] irc / ssl

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Pátek Prosinec 29 00:10:51 CET 2000

On Wed, Dec 27, 2000 at 12:51:34PM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> ake features a co znamena working ircnet? maju siet irc serverov
> komunikujucich cez ssl alebo komunikujucich s klientami cez ssl?

narozdiel od nasej implementacie im funguje aj pripajanie serverov, je
pravda, ze man-in-the-middle si ani nevsimnu, ale to je ina story ;-)

features:
	nick reservation
	X509 ceritfikaty na kluce/nicky
	SSL autodetekcia
	certifikaty na pristup na kanaly
	a este urcite nieco dalsie, co ma momentalne nenapada ;-)

> skus tento http://nextra.irc.sk/download/irc2.10.3p1.tgz

uz si to stahujem ;-)

> ehm, bitchx sux. sorry ale imho je to ako stvorene pre lamerov...

ja _SOM_ IRC lamer ;-) Ani BX neovladam tak ako by som si to predstavoval
;-)

--
Kind regards,
Robert Varga