[linux] Protocol error...

Rasto Fuko fuko135 na pobox.sk
Pátek Prosinec 29 09:36:35 CET 2000

Caute
mam nasledovny problem:
nainstaloval som na RH 6.2 ssh-2.3.0.tar.gz Ked sa pripajam z ineho
linuxu cez taky isty ssh vsetko ide bez problemov, hostujuci server ma
zhodi, po urcitej dobe necinnosti, tak ako to ma nastavene.
Ked sa vsak pripojim z WNT cez SecureCRT version 3.1 cez ssh2 protokol
,po urcitej dobe nezalezi ci nieco robim, alebo nie
ma ssh2 server zhodi z hlaskou, ktoru potom mozem najst v logu:
sshd2[4671]: Local disconnected: Protocol error: packet 5 in interactive.

Neviem ci problem je v SecureCRT, pouziva niekto tohto klienta?
dik Rasto
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/