[linux] OT: AMAZON.COM

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Prosinec 29 12:02:32 CET 2000

Ahoj,

> Kedze sa na moju adresu mnozia emaily s otazkou, ako teda na ten
> AMAZON.COM, vidim, ze to zaujima viacerych. Ved asi budeme takto
> nakupovat castejsie viaceri z tejto konferencie.
> Preto prosim toho, kto ma s tym prakticke skusenosti, nech urobi strucny
> navod pre nas vsetkych, ako na to. Taky jednoduchy "krok za krokom".

1.) Vybavit si medzinarodnu embossovanu platobnu kartu (najlacnejsie
    je EC/MC, ak chcete mat trosku problemov, oplati sa Visa, pretoze
    ta je aj kreditna -> t.j. nemusite mat tie peniaze, do 30 dni vam
    ich daju na bezurocny uver, potom na urocny). Vsetko bez vinkulacie
    ziskate v Tatrabanke.

2.) Ist na amazon.com alebo amazon.co.uk alebo amazon.de, vypocitat,
    odkial to bude najlacnejsie, nahadzat do nakupneho kosika, vyplnit
    cislo karty, expiraciu a adresu.

3.) Cakat tri tyzdne, milo sa usmiat na postarku a prevziat si knizky.

    Juraj.