[linux] sms klient pre linux

Ondrej Jombik Jombik na PoBox.Sk
Neděle Prosinec 31 22:53:47 CET 2000

					Maxim, 17:16:20
					31. december 2000 (nedela)
Ahoj!

>   Neviete o nejakom dobrom $SUBJ ? (aby fungoval v nasich podmienkach)
>   (Alebo nejaky iny sposob posielania SMS z compu. Pocul som ze velmi
>    inteligentne sa to da cez ICQ. (skuste poradit))

	Akurat minule som len tak pre srandu brazdil freshmeat.net a presne
cosi take mi padlo do oka. Copypastnem Ti zaciatok README, mozes si to potom
pripadne nasurfovat.

SmsSend Version 2.1
(c) Christophe CALMEJANE 'Ze KiLleR / SkyTech'
URL    : http://zekiller.skytech.org/smssend_menu.html
MIRROR : http://christophe.calmejane.free.fr/smssend_menu.html
mailto : zekiller na skytech.org

	Funguje to tak, ze sa to pripaja na SMSbrany na zaklade scriptov,
ktore mozes jednoducho naprogramovat (v jeho internom jazyku). Je to
distrubuovane pod GNU GPL.

	=Ondrej=
   personal homepage: http://Jombik.w3.to   |   e-mail: Jombik na pobox.sk