[linux] Prekodovanie z windows 1250 do ISO 8859-2

rony rony na ultranet.sk
Neděle Prosinec 31 17:56:24 CET 2000

MC>     Druhy problem mam v tvoreni www stranok. Potrebujem ich mat tiez
MC> kodovane v ISO 8859-2, ale diakritiku musim pisat cez telnet z win stroja
MC> lebo na servri nieje rozbehana SK klavesnica s diakritikou...

pouzivam PUTTY.EXE na "telnet"

na pisanie stranok priamo na serveri chodim bud cez FTP v programe
FAR, ktory umoznuje (po doregovani aj dalsie kodove stranky) pisat
v takmer akomkolvek kodovani a navyse ma mne vyhovujuci HTML editor.

alebo ich pisem v EDITPAD 1.8, ktory vo Windowse pise rovno
v 8859-2 (alebo co si nastavis) - velmo pekny editor prave na
taketo veci. Este pouzivam Edit Plus, ktory ma na find&replace
pekne regularne vyrazy mnam.. :)

EDITPAD: http://www.ff.cuni.cz/~prantl