[linux] Busybox

Branislav Molcan bmolcan na ba.entry.sk
Úterý Únor 1 02:07:22 CET 2000

Ahojte,

Chcem si spravit boot+rootdisk na jednej flopyne tak, aby mi na nej
bezal zakladny system.Tzn. nejaky shell + commands.
Niekde v starsich e-mailoch tejto konferi som sa docital, ze
existuje program BUSYBOX, ktory nahradi vsetky najcastejsie
pouzivane prikazy tak, ze vytvori na kazdy prikaz symlink smerujuci
na jeden jediny subor.
No a teraz co som urobil:
- naformatoval som disketu systemom ext2.
- prekopcil som na nu: obraz jadra + boot.b
- upravil som jadro aby hladalo root na /dev/fd0 cez prikaz RDEV.
- vytvoril lilo.conf a zadefinoval parametre pre lilo
- spustil LILO, ktore zapisalo nieco do bootsectoru na /dev/fd0 a
  vytvorilo na diskete subor "map"
- nainstaloval BUSYBOX (make;make install)
- na diskete su teraz prikazy vo forme symlinkov smerujucich na
/bin/busybox

Ked necham pocitac nabootovat do diskety, spusti sa lilo, natiahne obraz
jadra do pamate, rozbali a spusti ho,namountuje rootsystem.
Potialto bezi vsetko OK, ale potom vyhlasi:

Warning:unable to open an initial console
Kernel panic: No init found

subor init sa nachadza v /sbin a je to symlink smerujuci na
/bin/busybox.
Ze by jadro nevedelo spracovat symlink a preto nenaslo init??
Urobil som niekde chybu?

Dik,
Brano
Branislav Molcan,Sevcenkova 24,
Bratislava, 85101 Slovakia
telephone : +421-7-62246 293
mobile    : +421-905-404 922
e-mail 1  : bmolcan na ba.entry.sk
e-mail 2  : bmolcan na pobox.sk
I'll be notified about each e-mail by mobil