[linux] Velkost pisma Netscape

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Únor 1 11:07:12 CET 2000

On Tue, Feb 01, 2000 at 10:16:02AM +0100, Stefan Petrucha wrote:
> Netscape mi pod Linuxom pri brazdeni Internetu zobrazuje texty prilis
> malymi pismenami, casto az necitatelne. Ako keby mal nastavene velmi
> male DPI pre zobrazovanie. Netusi niekto, ako sa to da napravit? Alebo
> existuje nejaka alternativa?
Nainstaluj si truetype fonty. Moc dobry popis je v c'Tcku 25/99, bohuzial nie
je online. Fonty sa daju stiahnut z www.microsoft.com ale presne URL neviem.
Potom budes potrebovat ttmkfdir a fontserver, ktory ich potrebuje (RHtovsky to
vie, inac stiahnut xfsft).

Plus mozilla je na fonty lepsia ako netchcipak.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103

--
                       There's no place like ~