[linux] Velkost pisma Netscape

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Úterý Únor 1 12:20:38 CET 2000

Ahojte,
=-=-=-=

> V netscape sa daju nastavit velkosti fontov pre vsetky jemu zname druhy
> kodovania dokumentov..

Mam rovnaky problem a toto (akoze zvacsit velkost pisma) bol moj prvy krok.
Ten vsak nepomohol. Rozbor HTML zdrojaku ukazal, ze casto sa v nom objavuje
pre text prikaz

SIZE="1"

a vdaka nemu linuxovsky Netscape vsetky pismenka zobrazuje mensie a este
mensie, az budu najmensie na celom svete (J. Wolker: Veci ;). Ked som tieto
prikazy zo zdrojaku HTML vyhadzal, zrazu som mal riadne a velke citatelne
fonty.

Toto samozrejme nie je riesenie... ale mozno je to namet na bugreport. Keby
ale bolo vobec kam pisat - ked Netscape nema, zda sa, ziadne verejne adresy.

Peto Paluch
* Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
* mobil: +421 905 164 432 , domov: +421 826 421 2542           *