[linux] Velkost pisma Netscape

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Středa Únor 2 00:12:53 CET 2000

Dňa Ut, 01 feb 2000 ste napísali:
> Nainstaluj si truetype fonty. Moc dobry popis je v c'Tcku 25/99, bohuzial nie
> je online. Fonty sa daju stiahnut z www.microsoft.com ale presne URL neviem.
> Potom budes potrebovat ttmkfdir a fontserver, ktory ich potrebuje (RHtovsky to
> vie, inac stiahnut xfsft).

Tak ja som si po tomto namete nainstaloval novsi redhatovsky xfs (balik z RH
6.1) a pouzil som truetypove fonty z Win95 a mozem povedat, ze je to nadhera!
Naozaj sa daju krasne citat aj tie pismena, ktore doteraz neboli citatelne.
Hned som vyskusal aj nejake skriptiky v Gimp-e, ktore pouzivaju skalovanie
pisma (napr. loga) a nemam slov - uz nie su vobec zubate!

...zboznujem Linux :-)

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk