[linux] Zvukova Karta

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Únor 2 09:24:31 CET 2000

> No, az na SB Live ... zatial.

Aj pre nu. Vsak uz su 0.5.x verzie: z podporovanych kariet vyberam:

ID: EMU10K1
SC: Sound Blaster Live!
SC: Sound Blaster PCI 512
SC: E-mu APS
IF: MIXER,PCM,MIDI,SYNTH_MIDI
MA: Jaroslav Kysela <perex na suse.cz>

> Inak, ako je to s podporou PnP pri PCI kartach? Ja som
> zil v tom, ze to funguje, ved jadro mi pekne povypisuje
> v /proc/pci (ci tom niekde) vsetky zariadenia, aj s ich
> vlastnostami, akurat ze SB Live drajver od Creative
> nejde ak nemam v setupe vypnuty PnP. Snad sa tie
> alsacke drivery, ked budu hotove, nejako s tym
> PnP vysporiadaju. A ked nie, tak PnP proste necham
> vypnute :)

O akom setupe hovoris? Myslis tym isapnp? Ak ano, tak to je ISA pnp :)
Linux ako taky PnP nepodporoval (2.2.x ani nepodporuje) Kernely 2.3.x od
verzie asi 2.3.10 (mozno aj skor, teraz to nie je podstatne) podporuju
PnP. V podstate je to jedno, len je lepsie ked to robi kernel, lebo si to
moze lepsie spravovat.

					Jano