[linux] Problem s mkfs + WD 4.3

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Středa Únor 2 15:49:26 CET 2000

* Roman Benko <Roman.Benko na linux.sk> [000202 15:22]:
> ...tiez to bude trosicka OT: ja mam v jednej masine presne tento disk a
> mne chodi uplne v pohode...

jasne aj kamos ma ten isty disk a beha mu v pohode ale dalsim dvom
odisiel tak ako mne. mozno to bola nahoda tazko povedat.

--

Fry: Don't give up. There were plenty of times in my century when
I was going to give up but I never did. Never. Hey, are you even