[linux] Problem s mkfs + WD 4.3

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Středa Únor 2 15:38:44 CET 2000

Hi,
=-=

> Zdravim,
> prave som pridal do masiny dalsi disk (4.3GB WD), a mam s nim
> problemy.

Neviem, v com by mohol byt pes zakopany. Davam len namet:

Skus tu partition table zrusit a vytvorit este raz. Po jej vytvoreni skus v
fdisk-u zadat este prikaz 'v' - akoze Verify table. Keby vypisal zopar
unallocated sectors, to nevadi. Keby vsak vypisal nieco ine, treba najprv
rozriesit to.

Potom skus zohnat nove e2fstools vratane e2fslib. Mas verziu 1.14, myslim,
ze najnovsia je 1.18 . Az potom skus disk mke2fs - ovat. Zaroven -
nepouzivaj mkfs, ale mke2fs (dolezite - to ani zdaleka nie su rovnake
binarky, ale nepodarilo sa mi zistit, co vlastne je mkfs zac. Ja vzdy
pouzivam len mke2fs).

Maj sa krasne. Ak zaberie, ozvi sa.

Vsetko dobre praje
Peto
* Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
* mobil: +421 905 164 432 , domov: +421 826 421 2542           *