[linux] Sietovka

FILIP Rastislav rastislav.filip na za.asset.sk
Středa Únor 2 16:03:56 CET 2000

maj problem a uz si s nim neviem rady
nainstaloval som RH6.0 na cisty stroj, mam tam NC 3Com 509b, kedze
pouzivame DHCP, nastavil som pri instalaci siete DHCP, aby mu bol adresa
pridelena od serveru, mame NT Server 4.0, to samozrejme nespravil, tak
som mu pridelil staticku adresu, a na serveri nastavil rezervaci tejto
adresy pre konkretny stroj, ten kde je Linux, sietovka sa sice nahodi,
ale nepingnem nic, samozrejme, ze z hociktoreho ineho pocitaca na sieti
ho nepingnem tiez, co s tym?, zaujimave ale je, ze som to mal
nainstalovane asi pred dvoma mesiacmi a vsetko bolo v pohode