[linux] Preblem s telnetd

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Středa Únor 2 19:27:53 CET 2000

No neviem ci myslime na to iste ale pokial viem, telnetd by malo byt
spustene iba cez inetd(z prikazoveho riadku iba s parametrom -debug,
co vsak dovoli pripojenie iba jedneho jusera) pretoze telnetd nevytvara
tcp spojenie ale iba pracuje so standartnym vstupom a vystupom tak
sa to zhodi a vypise tu spravu pretoze nie je schopny ziskat IP adressu
standartneho vstupu(ako vravi nie je to socket ;-).