[linux] Sietovka

Erich Vinclav vinclave na ke.telecom.sk
Středa Únor 2 21:35:34 CET 2000

Dňa St, 02 feb 2000 ste napísali:
> maj problem a uz si s nim neviem rady
> nainstaloval som RH6.0 na cisty stroj, mam tam NC 3Com 509b, kedze
> pouzivame DHCP, nastavil som pri instalaci siete DHCP, aby mu bol adresa
> pridelena od serveru, mame NT Server 4.0, to samozrejme nespravil, tak
> som mu pridelil staticku adresu, a na serveri nastavil rezervaci tejto
> adresy pre konkretny stroj, ten kde je Linux, sietovka sa sice nahodi,
> ale nepingnem nic, samozrejme, ze z hociktoreho ineho pocitaca na sieti
> ho nepingnem tiez, co s tym?, zaujimave ale je, ze som to mal
> [...]

Predpokladam, ze si si overil, ze sietovka je v poriadku a si skutocne zapojeny
v sieti. Taktiez predpokladam, ze predtym si mal nainstalovany nejaky MS Win
OS. S 3Comami mam skusenost, ze win si svojvolne urci, na aky vystup z karty
idu data. Skus spustit z diskety so sietovymi ovladacmi program 3c5x9cfg.exe
(alebo s podobnym nazvom) a v parametroch natvrdo nastav miesto
	connector type: autodetect
skutocny konektor, napr. BNC.

Ahoj, Erich Vinclav