[linux] Komercia: TURBOLINUX CD

9|-|yR0|<10|< unauthorized na 401.sk
Čtvrtek Únor 3 10:16:19 CET 2000

Jozef Cierny wrote:

> Zdravim!
>
> nechcem tejto firme robit spatnu reklamu, ale ked uz sa obtazovali svojou
> ponukou do konfery...
> mam od nich rh6.1...nefachci-take veci, ako ine verzie netscape-common a
> netscape-nav/com, takze nejde zinstalovat...(rozumej nielen tento balik)
> druhe cd openbsd2.5  nema komplet baliky (odhadujem, ale vysledok je
> stejny),CD nanic....

Ak to co tvdis je pravda, preco si to NEREKLAMOVAL? Si milionar? Bolo ti
to jedno?

Vsetky nase CD su oficialne verzie, navyse testovane. Toto plati aj pre
RedHat 6.1 a OpenBSD. Od kedy to robime, mali sme DVE !!!!!!!!!!!!!!
REKLAMACIE. Tu sme vybavili na nase naklady na dopravu. Z priblizne
350ks CD, je to teda chybovost 0.57%.

Ak mi spravca konfery oznami, ze je to nepripustne, OKAMZITE s tym
prestanem! Mozem sa totiz vykaslat na takych chytrakov co LINUX uz maju
a stazuju sa, ze ich ponukam aj inym. Navyse (CD stoji 109,- Sk) z toho
nezijem, takze sa na taketo narazky mozem vy....

s uctou vsetkym, ktori nezavidia
--
9|-|yR0|<10|<

|     Magnificent Ltd. - div. 401 Unauthorized    |
| email: unauthorized na 401.sk URI: http://401.sk/  |
|   GSM:  +421-903-625016    FAX: +1-419-858-3059 |
|  PGPkey: http://401.sk/pgpkeys/unauthorized.txt |