[linux] Komercia: TURBOLINUX CD

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Čtvrtek Únor 3 15:17:18 CET 2000

Pani,

nechcem nadrzat ani jednej strane, ale zacina sa tu znovu rozputavat zbytocny
flame - je nacase tomu zabranit ...

Kdesi som kedysi cital jedno heslo : " Ak ste s nami spokojni - povedzte to
svojim priatelom, ak ste s nami nespokojni - povedzte to nam ... " Podla reakcie
dotknutej strany na mail Jozefa sa tak asi nestalo. Na druhej strane by som asi
reagoval na kritiku podobnu Jozefovej menej podrazdene ...

Znovu by som si dovolil zopakovat jednu svoju ( uz viackrat spominanu ) prosbu :

osobne reakcie posielajte na osobne maily a nie do konfery !

Pretoze tato moja prosba sa tyka nielen momentalne " znepriatelenych " stran,
ale je vseobecna - aj tuto svoju osobnu reakciu posielam do konfery.

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.