[linux] Pouzivanie ISO8859-2 fontov

maros franko franko na omnicom.sk
Čtvrtek Únor 3 16:49:53 CET 2000

Ahojte
Viem ze sa uz o tomto pisalo dost, tak prosim velmi neklajte,
ale mam takyto problem:
Mam RH6.1 KDE etc. a z CD nainstalovane rpm 8859-2 fonty
Pokusal som sa ich pouzivat ,preto som vela cital a skusil uz vela
roznych moznosti
ale mile fonty na mna kaslu ako na placaty kamen.
momentalne ich pouzivam takto:xset +fp /usr/.......
skusal som ich pridat do /etc/X11/XF86Config (na zaciatok) a nestartli
Xi
tak som to dodkomentoval a pozrel /etc/X11/fs/config .
Boli tam ,ale na konci(to spravilo to rpm )asi)
a kedze prikaz xset -q pisal toto:
Font Path:
  /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/,/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Speedo/,
  /usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1/,/usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi/
pridal som ich do toho config u na zaciatok.
(opat na man kaslu :-D )
po restarte Xov je ten vypis rovnaky ??
zmeni sa len po tom manualnom pridani.
Ak vie niekto poradit budem vam povdacny,lebo sa mi nekce po restarte
datlovat stale to iste.
(nechcite vediet preco to stale restartujem)
A este par Q.
-ktoru FontPath beru Xi skor ? font server alebo XF86Config
-co je v XF86Config sekcii FontPath zapis unix/:-1

pomocky: font server funguje
	 locales mam SK_sk

Tak to je zatial secko lebo inak zapisem 500kb cisteho textu.
Dakujem
S pozdravom
Softveru zdar a zadarmo zvlast .  Maros :-)

--