[linux] POST not allowed?

mico na mico.pobox.sk mico na mico.pobox.sk
Pátek Únor 4 08:12:55 CET 2000

> Na stranke mam script v Perle (xxx.pl), ked ho spustim, browser mi zahlasi
> toto:
> "Method Not Allowed.The requested method POST is not allowed for the URL
> /cgi-bin/xxx.pl."
> Vie niekto ako to spojazdnit? Thx!

no toto pise, ked sa pokusas spravit POST na staticku stranku ..
pravdepodobne nemas spravne nastaveny v konfigu ScriptAlias ...

Ak to nechces mat v cgi-bin ale niekde inde vo web-space,
(napr, chces aby sa ti spustil kazdy script s koncovkou .pl,
  nastav si: `AddType cgi-script .pl` v .htaccess alebo globalne
  v httpd.conf ...)

				mico