[linux] mandrake 7.0 a problem s detekciou ISA PnP

modre@miesto modre na miesto.sk
Pátek Únor 4 18:41:17 CET 2000

caute

mam  jeden taky vaznejsi problem. zaostaral som si mandrakeho 7.0, asi na treti pokus sa mi ho podarilo nainstalovat, nechcel mi ist na disku s LBA tak som dal na NORMAL a uz ide, no co uz. je to celkom pekne az na jednu vec. vsetky PCI veci mi nadetekuje spravne avsak ISA PnP vobec. Ked som spustil nejaky program z DrakX ci ako sa to vola, tak najprv vyhodilo hlasku ci naozaj chcem detekovat ISA zariadenia, ze moze spadnut system. nic nenaslo a system nezamrzol. a [preto sa pytam, akym inym (ak sa nejakym da) si mozem nainstalovat PnP ISA zariadenia (modem a zvukova)?  v red hat 6.0 mi oboje islo bez problemov.

bod_varu