[linux] vyladenie qmail-u

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 7 10:30:32 CET 2000

Zdar ludkovia
Predvcerom som urobil krok sendmail->qmail. Pouzivam pine. Ked som predtym
(so sendmailom) isiel niekomu napisat mail, napisal som adresu typu
"user na main", co znamena "user na main.ns.x" (ns.x je MOJA domena). Teraz ked
poslem takyto mail, tak mi ho qmail nedoruci (neurobi preklad "user na main"
na "user na main.ns.x"), ostane mu visiet vo fronte. Neviete co s tym? Lebo
ked tam dam plnu adresu, tak to posle.
Dalej - aky je rozdiel medzi normalnym ukladanim posty do /var/spool/mail
a jeho Maildir-om? Akosi v tom nevidim nic lepsie. Oplati sa to menit? Ak
ano, ako to urobit bezbolestne (pre userov a pine)? Ide mi to to, ze by
som chcel urobit pop3 server a navod je tam (FAQ a ine docs) iba pre
Maildir.
Dik.
Ico

PS: Aku ma vyhodu mozilla oproti netscape? Kde sa da zohnat?

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.