[linux] Terminal pre Linux (x)

Valter valter na atlas.cz
Úterý Únor 8 04:40:09 CET 2000

Ahoj !

Mam jeden lenivy kram a chel by som poskytovat jeho vykon
na dalsie (este lenivejsie) stare kramy.

Problem je v tom, ze kvalitnych obrazoviek je malo (tie
lepsie su nad moznosti mojho vrecka a tie stare odchadzaju
do pocitacoveho pekla), tak ze by som potreboval aby ten
'server' behal bez obrazovky a vsetko sa dalo zobrazovat na
tych 'terminaloch' }vratane X.

Problem je v tom, ze na niektore z tych terminalov nemozem (=nesmiem,
nevlezie sa, ...) dat linux a musi tam (z nepochopitelnych pricin)
zostat
winodoze.

Akym sposobom by sa dal takyto kram donutit na zobrazovanie X.
(pravdepodobne boot disketa s linuxom).
Co vsetko dat na disketu (ak je moznost zvysok brat po sieti, pri com
nemam botoovacie sietovky) ?

Valter