[linux] Remote login

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Úterý Únor 8 12:41:26 CET 2000

On Tue, 8 Feb 2000, Valter wrote:

> Ked uz sme u toho ssh, co vsetko potrebujem na strane windoze ?
> A co na strane Linux servera ?

Na strane potrebujes nejakeho ssh klienta. Napr. F-secure SSH, Teraterm,
Putty a pod. Ked sa xces prihlasit na linux tak na nom musi bezat SSH
server.

> A ese jeden (zvlast stupid question) da sa windoze donutit aby zobrazoval
> vystup z X ?

No da sa to celkom pekne. Ale o5 na win je potrebne mat X server a napr.
Xwin32. Na strane linuxu spustite xdm a pripojite sa nan.

> Valter

To asi tak v kratkosti. Dalsie otazky prosim sukromnym mailom.

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)