trochu OT [linux] modem datatronics discovery 2400CM

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Únor 8 14:05:47 CET 2000

nooo, tazko povedat, nie je to na nom napisane? ak nie, tak mozno to ma
napisane vnutri, ak nie, tak neviem, neviem ...

> problem c.2 : je to asi primitivna otazka, ale kedze nemam
> skusenosti...
> ?=ako sa pripaja modem ku kompiku [je tam daky rs232 port, a
> kedze je iba
> jediny to bude asi cez neho. no rs232=lpt?]

nie, rs232=com, v linuxe /dev/ttyS0 (ttyS1, ttys2 ...)
pripoji sa predpokladam standartnym kablom, chod do obchodu
a povedz ze potrebujes kabel medzi modemom a compom a oni ti
ho predaju. Na modeme by mal byt podobny konektor ako seriovy
port na pocitaci (ten vacsi).

> problem c.3 : je to pripojene. ok. ako to rozchodim pod linuxami?
> potrebujem dake 'drajvre'?

co je to "rozchodim"? ak ho pripojis a spustis povedzme minicom,
tak sa ti ten modem ozve. Ak sa chces pripojit na internet, tak
to budes musiet nastavit, budes potrebovat (okerm konta u providera)
pppd alebo nieco podobne.

vzhladom na podozrive cisielko 2400 v nazve a fakt ze si ho dostal do
daru predpokladam, ze rychlost pripojenia bude dost velmi strasne mizerna
(2400 bps, pre porovnanie pouzitelna rychlost je od 28800bps vyssie).
to si zisti predtym ako do toho modemu nieco investujes

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm