[linux] Ako na sendmail

Martin Marusinec mathew na gjh.sk
Úterý Únor 8 19:49:56 CET 2000

V DNS treba nastavit MX zaznam pre danu domenu, aby to chodilo na server,
ktory tu postu bude zbierat.

Do suboru /etc/mail/virtusertable treba pridat riadok v tvare
@domena.sk	konto

a do suboru /etc/sendmail.cw treba pridat riadok v tvare
domena.sk

Samozrejme prislusne konto treba mat vytvorene a posta sa da z neho
stahovat napriklad protokolom pop3, pod linuxom je na to dobry fetchmail a
pre windowsy WinProxy (ak potrebujete stiahnut postu pre celu domenu)

Inak celkom dobra kucharka k virtualhostingu je na
http://www.sendmail.org/virtual-hosting.html

Martin Marusinec

P.S.

Samozrejme, ak treba stahovat postu pre Ms Exchange, tam je to o inom.