[linux] Corel LINUX ver. REDHAT

Martin Dibala dibala na novitech.sk
Středa Únor 9 12:18:15 CET 2000

Dňa St, 09 feb 2000 ste napísali:

> Aky je prosim vas rozdiel medzi Corel LINUX a RED HAT 6,01
> Dalsia moja otazka sa tyka spojazdnenia LINUX servra
> ako ho rozbehnut
> ako sa pripojit z win alebo dosu resp druhej masiny s Linuxom
> a ako pouzit Postgre SQL
> Chcel by som to odskusat na malej sieti 3-4 pc potom by tam malo byt pripojenych cca 10-12 PC
> Dik PETER

Kolega skusal Corel Linux a zatial podla jeho skusenosti a mojich z RedHatom,
by som radsej doporucil RedHat.

Nastavenie siete je v RedHat velmi jednoduche, spojenie s Win je zvycajne cez
sambu, takze na to by si sa mal pozriet.. Postgre SQL si treba precitat
dokumentaciu, postup ako ho rozbehat je dobre popisany. Ak budes mat problemy
tak sa ozvi sukromne.