Fwd: Re: [linux] Velkost pisma Netscape

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Neděle Únor 13 15:31:42 CET 2000

Takze videl som v konfere nejake ziadosti o pomoc pri instalovani TT fontov z
win. Mozno neskoro (bol som 2 tyzdne mimo), ale niekomu mozno moj postup pomoze
:-). Ja som to robil nasledovne (mam RH 6.0)

----------  Predaná správa  ----------
Subject: Re: [linux] Velkost pisma Netscape
Date: Wed, 2 Feb 2000 16:00:14 +0100
From: Frantisek Repkovsky <repkovsk na intrak.tuke.sk>

Takze najskor som si nainstaloval balik XFree86-xfs-3.3.5-3.i386.rpm.
Skopiroval som si vsetky ttf fonty z windows95 do /usr/share/fonts/TT.  Z baliku
xfsft-0.1g-1.i386.rpm som pouzil prikaz
mkfontdir
ktory som spustil v adresari /usr/share/fonts/TT. Tym vznikol potrebny subor
fonts.dir. Dalej som si vytvoril subor xfs.conf v adresari /etc do ktory vyzera
takto:

	clone-self = off
	use-syslog = off

	client-limit = 20

	catalogue = /usr/share/fonts/TT

	error-file = /root/xfs.errors

	# in decipoints
	default-point-size = 120

	# x,y
	default-resolutions = 75,75,100,100

Potom som ako root spustil xfs server na porte 7100
	xfs  -port 7100 -config /etc/xfs.conf  &

Skontroloval som ci bezi  pomocou prikazu
	 fslsfonts -server localhost:7100
  tusim to vypisalo vsetky TT fonty

Potom treba pridat server do font path pomocou xset
	xset  +fp tcp/localhost:7100

Malo by to fachcat. Potom skus spustit napr. nexscape a zvol si TT fonty maju
napr. v zatvorke (monotype) apod.
Aby sa mi TT fontserver spustal vzdy pri starte systemu pridal som do
/etc/rc.d/init.d/xfs novy riadok

	# See how we were called.
	case "$1" in
	  start)
	        echo -n "Starting X Font Server: "
	        rm -fr /tmp/.font-unix
	        daemon xfs -droppriv -daemon -port -1
	        xfs -port 7100 -config /etc/xfs.conf & 	       <-- pridany
        	        touch /var/lock/subsys/xfs
 	        echo
	;;

a este aby som nemusel stale pri spusteni X-sov zadavat xset +fp ... pridal som
do /etc/X11/XF86Config k fontpath cestu k serveru
    FontPath   "unix/:-1, tcp/localhost:7100"

Tak vela stastia :-)

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk