[linux] Software RAID

Peter Surda psurda na byte.at
Pondělí Únor 14 15:39:40 CET 2000

On Fri, Feb 04, 2000 at 03:44:18PM +0100, Peter Paluch wrote:
> Hi, Peto,
Haj.
> Prave sa s tym trapim aj ja. Chcem sa Ta spytat:

> 1.) Aku verziu jadra mas na tom RAID serveri?
Povodne z RH 6.1, teda 2.2.12-20.

> 2.) Aku verziu raidtools pouzivas? (Su dve dnes k dispozicii)
Povodnu z RH 6.1, teda 0.90-5.

> 3.) Kde mas jadro? Na osobitnom oddieli?
Vsak som to pisal. Na zaciatku kazdeho disku je 20MB ext2 bez raidu, a ked
zmenim jadro, nespustam lilo ale svoj skript rilo, ktory to okopci na druhy
disk a lilo da na oba disky.

> 4.) Musel si patchovat jadro osobitnym patchom pre RAID?
Nie.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103

--
                Where do you think you're going today?