[linux] Apache - slov.dokumentacia ???

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Únor 15 09:44:27 CET 2000

Jaroslav Matej wrote:

> Zdravim,
>
> Neviete o nejakej dokumentacii k Apache, najlepsie s Sk alebo CZ, prip.
> ANG, podla moznosti v jednom alebo zopar suboroch (prip. clanky, kniha a
> pod.).  Chcem si to prezerat na pocitaci bez siete.

Ak mas nainstalovany apache, mas aj dokumentaciu. Mala by byt niekde
v /home/httpd/apache/doc/ (original anglicka)
Pripadne si ju zober z masiny, kde apache je. Po tar/gzip
(tar cvfz manual.tar.gz /home/httpd/apache/doc)
to ma okolo 400kB. Staci iba zbalit na disketu a ist!

O slovenskej dokumentacii neviem, ale tusim vysla nejaka kniha
o apache v cestine...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net