[linux] viacej sietoviek na jednej doske

Vratanina Milan milan.vratanina na icl.sk
Úterý Únor 15 10:16:00 CET 2000

Ernest Beinrohr - OERNii  (13.2.2000  21:52):
>Zdravim Vas,
>
>mam tu taky maky problemik: moj box je uz prepchaty sietovkami (4) a je v
>plane niekedy pridat este dalsiu(-e). Raz som videl taku intelacku sietovku
>co su vlastne dve sietovky v jednej. Zevraj su aj styri. Pozor nemyslim HUB.
>Taketo zariadenie (1xPCI slot == 2xsietovka) by mi dost pomohlo.
>
>Nuz, rad by som vedel, ci nemate niekto s takouto vecou dake skusenosti, alebo
>ci ste to niekde nevideli predavat ...

Firma D-link robi karty so 4 portami. Mam dojem ze podporuju aj priamo Linux.
myslim, ze by to nemal byt problem zohnat.

mailto:milan.vratanina na icl.sk
http://www.icl.sk